Szkolenia sposobem na braki kadrowe

W branży magazynowej obserwujemy dużą rotację pracowników. Trudno jest również znaleźć nowych kandydatów posiadających odpowiednie kwalifikacje. Sposobem na rozwiązanie tego problemu są szkolenia. Rekrutując, możemy wówczas skupić się na ogólnych predyspozycjach kandydata do pełnienia danej funkcji a braki wiedzy, uzupełnić odpowiednim szkoleniem. Powierzając realizację szkoleń specjalistom, możemy mieć pewność, że nasi nowo zatrudniani pracownicy będą wiedzieli dokładnie to, co wiedzieć powinni. Innymi słowy, będą posiadali odpowiednie kwalifikacje wymagane do pełnienia wskazanej funkcji.

Niebezpieczeństwa, jakie stwarza brak odpowiednich kwalifikacji?

Pracownicy niemający wiedzy z zakresu statyki konstrukcji regałów, nieznający zasad dot. bezpiecznego użytkowania regałów, najczęściej w ogóle nie zgłaszają zaobserwowanych w magazynie uszkodzeń, ponieważ nie widzą w tym sensu. Nie wiedzą również, że zgłaszanie uszkodzeń to nie tyle zalecenie, ile obowiązek każdego pracownika. Zdarza się również, że pracownicy próbują samodzielnie niwelować powstałe szkody lub nawet  podejmują samowolne próby wymiany uszkodzonych elementów. Tego typu działania są niedopuszczalne i mogą bezpośrednio zagrażać bezpieczeństwu pozostałych użytkowników magazynu. Dlatego nie powinno się bagatelizować wstępnych szkoleń stanowiskowych. Natomiast dobrze jest je uzupełnić o informacje dotyczące bezpiecznej obsługi regałów, identyfikowanie uszkodzeń czy też zagadnienia dotyczące wykonywania przeglądów bieżących.

Podnoszenie kwalifikacji pracowników sposobem na utrzymanie ich w firmie.

Wg najnowszego raportu Randstad wśród powodów zmiany pracy na pierwszym miejscu znajduje się chęć rozwoju zawodowego. Podnoszenie kwalifikacji już zatrudnionych pracowników może nas zatem uchronić przed ich odpływem do konkurencji.

Czym wyróżniają się nasze szkolenia?

  • Szkolenia organizowane przez Darlog są prowadzone przez wieloletnich praktyków,
  • Po części teoretycznej następuje część warsztatowa, podczas której uczestnicy mogą „na żywo” przećwiczyć nowe umiejętności,
  • Po zakończonym szkoleniu jesteśmy wsparciem merytorycznym dla uczestników i z przyjemnością pomagamy rozwiązywać wszelkie zgłaszane problemy.
  • Działamy elastycznie, na życzenie klienta możemy opracować indywidualny program szkolenia, opracowany na podstawie przedstawionych wytycznych.

W związku z obecną sytuacją pandemiczną, na życzenie klienta szkolenia realizujemy w najbezpieczniejszej z możliwych form – online. 

Dowiedz się więcej: 

  • napisz: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
  • zadzwoń: +48 530 614 027